Beiträge zur EARLI SIG 4 & 17 Conference

Das Team der Professur beteiligt sich mit Beiträgen auf der SIG 4 & 17 Conference vom 25. bis 27. September an der Universität Utrecht, Niederlande. Sylvia Gabel ist zudem Mitglied des Organizing Committees der Konferenz in ihrer Funktion als SIG Coordinator der .

  • De Jong, B., Quesada-Pallarès, C., & Gegenfurtner, A. (2024, September). Using innovative statistical methods to investigate what matters for transfer of training. Symposium at the EARLI SIG 4 & 17 Conference, Utrecht, the Netherlands.
  • Gabel, S., & Gegenfurtner, A. (2024, September). Does pre-service teachers’ gaze in the classroom reflect their attitudes towards gender? Paper presented at the EARLI SIG 4 & 17 Conference, Utrecht, the Netherlands
  • Gabel, S., & Gegenfurtner, A. (2024, September). Multi- and mixed-method designs to measure training transfer: Training teachers’ digital competencies. Paper presented at the EARLI SIG 4 & 17 Conference, Utrecht, the Netherlands.
  • Gabel, S., Gegenfurtner, A., & Horlenko, K. (2024, September). Triangulating eye-tracking data: Toward a multimodal approach. Symposium at the EARLI SIG 4 & 17 Conference, Utrecht, the Netherlands.
  • Gegenfurtner, A. (2024, September). Discussant in symposium Research learning and teaching: Higher education experiences to improve students’ research skills. EARLI SIG 4 & 17 Conference, Utrecht, the Netherlands.
  • Gegenfurtner, A., & Gabel S. (2024). Mixed-methods research in education. Workshop at the EARLI SIG 4 & 17 Conference, Utrecht, the Netherlands.

Suche